ceturtdiena, 2009. gada 26. februāris

Sveiki, cālīši!

Smagu sirdi man no jums jāatvadās, jo mammītei jādodas atpakaļ uz dzimteni zaļa zara un , kas zin, varbūt jauna tēta meklējumos ;) Es labprāt būtu sarīkojusi atvadu ballīti, taču zinot kā man ar tām ballītēm iet, prakses vietā man būtu ļoti sarežģīti paskaidrot nedēļu ilgu kavēšanos...
Pirms aizbraucu, es gribu atstāt jums dažus padomus (galvenokārt jau saviem puikiņām) , lai jūs nesastrādātu dažādus nedarbus, pirms es atkal atbraukšu pie jums, lai kopīgi..hmm..veiktu dispersiju analīzi ;)

-Atnākot no skoliņas pārvelkiet koju drēbes, lai nenošmulētos (sevišķi 5dienās);
- nepeldieties stundu pēc ēšanas;
- kāpjot ārā no autobusa, savu taloniņu atdodiet kādam, kas kāpj iekšā;
-visus svarīgos darbus paspējiet izdarīt līdz 22:00
(es gan ātrumā varu iedomāties tikai vienu, kas ir gana nozīmīgs, bet par tā esamību jūs noteikti nojaušiet ;) )
-līdz 03:00 pacentieties tikt gultiņās ( ja galīgi neizdodas, tad nekavējoties dodieties uz savu istabu)
-gulēt ejiet bez zeķēm ( ja vien apzinieties, ka ejiet gulēt)

..un mazliet personiskāki padomi..

-Neapsaukājiet Reinīti. Jūs nevarat zināt, kas dienās būs jūsu priekšnieks (ar to es nedomāju, ka jebkad Reinis, bet nu noderīgi cits citam jūs tāpat būsiet ;) )
-Pieskatiet Orlovu un gādājiet par to, lai viņa sieviešu izvēlē vēl ar vien pastāvētu tainīgais "nejaušības" princips ;
-Ērik, es Tev to matu masku atstāju aiz Tava šampūna ;)
-Jāni K. , vienmēr ielej visiem vienādi, sev vairāk!
-Kristapiņ, čipsi arī ir ēdiens, lai arī, ko teiktu citi ;)
-Jāni R. , pacenties visiem skeptiķiem pierādīt, ka smuks var būt arī gudrs ( un pēc tam pārliecini visus , ka zeme ir plakana ;) )

Esiet prātīgi un nedariet neko tādu, ko es nedarītu!
Buča!
Sanda a.ka. mamma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru