pirmdiena, 2009. gada 16. februāris

7 lietas

Vispasaules blogosfērā jau kādu laiku atpakaļ parādījās izklaide 7 things, ko aizpildījuši tādi blogosfēras titāni kā Laacz, Nemirst un citi. Līdz attālājam Valmieras A-koju blogam beidzot ir aizkļuvusi intīmā fīča un to nevar ignorēt, jo leģenda vēsta briesmu lietas, ja šo te nepadod tālāk.
7 atzīšanās:
  1. Vienā no pirmajām basketbola sacensībām, manai komandai uzbrūkot, es apzināti mēģināju turēties no bumbas pa gabalu, lai tikai man neiedotu piespēli un es nesastrādātu ko tādu, par ko trenerim būtu pamats uz mani sabļaut.
  2. Pamatskolas pirmajās klasēs domāju, ka esmu supermens, jo ausīs nereti dzirdēju džinkstošu skaņu, kas bija lūgums pēc palīdzības. Lieki piebilst, ka ar laiku sapratu, ka neesmu.
  3. Mana mīļākā Spiderman sērija ir tā, kur viņš cīnās ar ļauno Octapusu.
  4. Pasaules glābšanas misija mani pārņema jau bērnudārzā, kur apgalvoju, ka gribu būt ugunsdzēsējs, kad izaugšu liels.
  5. Lipinot cūku no chill bundžiņām, mēs vidū iemontējām PET pudeles, lai nevajdzētu izmantot tik daudz krāsainā metāla.
  6. Pamatskolas pēdējā klasē man ar garo tāfeles lineālu, spēlējot beisbolu Ķīmijas kabinetā, neapzināti sanāca nopļaut Dienvidu acāliju. Rezultāta skolotāja lika atnest citu augu vietā. Es atnesu ziemas kaktusu. Viņai patika.
  7. Mācoties bieži fonā klausos klasisko mūziku, jo tai nav vārdu. Kad klausos kaut ko, kam ir lirika, atopos ik pēc 5 minūtēm, ka klausos vārdos, nevis uzmanību veltu darbam.

Tālāk stafeti nododu:
Reinim, jo ar nepacietību gaidu pirmo ierakstu blogā
Artai, jo dzeru Īslandes ķērpju tēju
Orlovam, jo studentijai savi varoņi jāzina

4 komentāri:

  1. Bāc! Par to cūku tak norunājām nevienam neteikt :(

    AtbildētDzēst
  2. džinkstošas skaņas drīzāk liecina par citplanētiešu iebrukumiem :]

    AtbildētDzēst
  3. Priecē, ka ir vēl kāds klasiskās muzikas fans.

    AtbildētDzēst
  4. es to izdarīju šeit: http://dzibuga.blogspot.com/

    AtbildētDzēst