otrdiena, 2009. gada 10. novembris

Studentu nakts @akojas


Varbūt esi pamanījis, varbūt neesi pamanījis, bet šonedēļ 12.novembrī ir studentu diena Jelgavā.
Bet ļoti iespējams, ka Tu nekur negribi braukt, nevari braukt un nemaz arī nevajag.

Ākoju radošais kolektīvs rīko alternatīvu, protams bez skaļiem mūziķu vārdiem, bet tomēr ar kārtīgu ballīti.

Tātad Ceturtdiena 5tais stāvs LIELĀ VIRTUVE, 12. novembris no 22.30 BALLĪTE.

Esiet laipni gaidīti

7 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  2. Nu, šitas pasākums jau man liekas būs labāks par to Jelgavas pasākumu.

    AtbildētDzēst
  3. Pasākumus jau tomēr veido cilvēki, tāpēc īsti nevar teikt- dohh, tur būs stulbi, mēs nebraucam.
    Jo, ja aizbrauks īstajā kompānijā - tāpat būs labi :)

    p.s. Niderlander, es izturēju divas nedēļas! :P

    AtbildētDzēst
  4. Nu tieši tāpēc, ka tur tik daudzi forši cilvēki, gan es, gan citi, nebrauks, tāpēc arī tur nebūs tik forši.

    p.s. tad jau precīzi pa 8 dienām ilgāk kā es.

    p.s. 2. es tā jūtu, ka Ērglim būs pie alus jāatbild par šīs manas kļičkas palaišanu tautās.

    AtbildētDzēst
  5. VIspār jau žēl, ka nākas izvēlēties starp diviem šādiem pasākumiem.
    Tas vairs nav Multiklubs vs. Akoju ballīte

    aa, un vēl - tgd rodas apmulsums par aptauju :) - par kurām studentu dienām tā domāta?

    AtbildētDzēst
  6. Principā es jau nevienā brīdī neteicu, ka studentu dienas ir sūds.

    Es tikkai teicu ka ir iespēja izvēlēties.

    BTW: Studentu dienas ir lielisks pasākums, toties ir viena baigā problēma, pārāk lielas finansiālās izmaksas, kas, savukārt,ir kā ir.

    Tāpēc ne jau no laba prāta, bet ballīte būs šeit.

    Kā arī aptauja ir par ĪSTAJĀM studentu dienām.

    AtbildētDzēst
  7. Paskaidroju vēlreiz, ja kāds vēl nav sapratis: Studentu nakts A-kojās ir tiem cilvēkiem, kas netiek dažādu iemslu (visticamāk finansiālu) dēļ uz īstajām Studentu dienām Jelgavā. Es pats esmu bijis uz 2 reizes uz studentu dienām un ne reizi nenožēloju to un iesaku tiem, kam ir iespēja tikt uz Jelgavu, tad dariet to,apsolu, ka nenožēlosiet.

    AtbildētDzēst