svētdiena, 2009. gada 29. novembris

Kojās zog?

Šis, gluži tāpat kā citi bloga ieraksti, ir informatīvs!

Ja pirms tam tas viss aprobežojās ar "riteņu piesmiešanu", puķu podu paslēpšanu un citām "smieklīgām" lietām, tad tagad ir noticis kas nedaudz nopietnāks.

Ir pazudis RITENIS.
Tas ir pazudis laika posmā ceturtdiena - svētdiena.
Atradās A-koju 3. stāvā pie citiem riteņiem.

Tas (ritenis) ir zilā krāsā ar uzrakstu Ghost, divām riepām, sēdekli, stūri - gluži tāds pāts kā attēlā, tikai stūrei ir "ragi".

Būtu ļoti pateicīgs, ja kāds, kurš ir redzējis šo riteni dotu man ziņu par to.

Priekā,
Reinis S.

1 komentārs:

  1. Par šo tēmu, lai cik nepatīkami tas nebūtu man ir sakrājies sakāmais.
    Tātad, neskatoties uz to, ka es kojās dzīvoju salīdzinoši nesenu laiku, salīdzinot ar pagājušo gadu esmu ievērojis ļoti nepatīkamu tendenci, tas ir tiek aicināti cilvēki, kas nepieder ViA. Bet tas vēl būtu pats mazākais, ja tie paši aicinātāji varētu par viņiem atbildēt, bet kā mēs esam šogad novērojuši - nevar gan. Līdz ar to es lūdzu cilvēkiem, kas vēlas aicināt savus draugus, aicināt tikai tos, par kuriem pats vari atbildēt.
    Ceru, ka šo komentāru lasīs tieši tie cilvēki, kas tā dara, un nedaudz padomās...

    AtbildētDzēst