pirmdiena, 2009. gada 28. decembris

Jaunā Gada svinības Valmierā

Kā jau katru gadu, visi ViA studenti vienojas kopīgām svinībām 31.decembrī. Šoreiz, lai nebūtu aiz sevis nekas jāvāc, ballīti no kojām pārceļam uz bāru / kafē "Jauna Saule".

Kas notiek Saulē?
No plkst.22:00 nāc sagaidīt 2010.gadu kā Ņujorkā kopā ar zvaigznēm! Sajūties kā zvaigzne un svini kopā ar mums!
Dresscode: slavenības, glamūrs, šarms, elegance, personība.

Būs rezervēts A-Koju galdiņš!
Bet, lai pie tā tiktu, ir steidzami jāpiesakās, jo vietu skaits ierobežots.
Pieteikšanās notiek līdz 29.dec. plkst 23:59 Twitterī, adresējot ziņojumu @akojas

Galējais viesu saraksts: (30.12.2009. 14:01)

Jānis O.
Andris J.
Aiga J.
Jānis K.
Normunds M.
Klāvs V.
Reinis B.
Ieva G.
Laine K.
Artūrs K.

3 komentāri:

  1. Nu nezinu nezinu. Es tomēr (un ne es viens) esmu students, kuram ballēties Saulē jau no 22:00 varētu būt visai sālīti. Tieši tāpēc es vairāk esmu par ideju - sāk visi kojās (vai kaut kur citur pēc vienošanās) un ja dodas ballēt uz Sauli, tad tikai vēlāk.

    AtbildētDzēst
  2. Es arī pārstāvēšu Normja ideju, jo sākšu es kojās

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms1/2/23 00:03

    Genz uzbrukums

    AtbildētDzēst